Korduma kippuvad küsimused

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis kirjutage meile julgesti. Vastame Teie küsimustele esimesel võimalusel.

KONTAKT

Kontori aadress: Mustamäe tee 46 (B-korpus, 3-korrus) Tallinn 10621 Tallinn Eesti

Juriidiline aadress: Supluse pst 1, Tallinn 11911 Eesti

TELLIMINE

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?

Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Teie enda kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?

Juhul kui märkasite tellimuses viga, on Teil võimalus tellimust muuta koheselt peale selle sooritamist. Tellimuse muutmiseks helistage telefonil +372 5628 5893 või kirjutage info@medical24.ee.

 

Kui kiiresti jõuab tellitud toode minuni?

Toodete tarneajad on välja toodud Medical24.ee e-poes iga toote all eraldi, kui Te tellite mitu erinevat toodet, siis tarneaeg kujuneb vastavalt kõige pikema tarneajaga toote järgi. Juhul, kui olete tellinud mitu erinevat toodet ja nende tarneajad on erinevad ning Te soovite, et transpordiksime kauba mitmes osa, nt olemasolevad kohe ja pikema tarneajaga hiljem, siis palun informeerige meid sellest info@medical24.ee.

 

Kuidas ja kust ma oma paki kätte saan?

 

Medical24.ee’st tellides on Teil kaks võimalust, kuidas pakk kätte saada:

1. Smartposti pakiautomaadist -teenuse hind 3,50 € (saadame Smartpostiga pakke, mis on mõõtudega kuni 20x36x60 cm, kaaluvad kuni 20 kg ning mille väärtus ei ületa 200 €.

3. Kuller toob paki Teile soovitud aadressile – teenuse hind 6.90 € (pakke toimetatakse tööpäevadel vahemikus 9:00-17:00 ning Klient vastutab selle eest, et kohapeal oleks inimene olemas, kes saab paki vastu võtta).

Tellides vähemalt 125 € eest on transport TASUTA!

 

MAKSMINE

Millised on maksevõimalused?

Medical24.ee veebipoes saab tasuda pangalingiga (eraisik, FIE’d, AS’d, OÜ’d, MTÜ’d) või arvega, kui olete meditsiiniasutus (k.a FIE’d, OÜ’d). Automaatselt tuleb arvega tasumisel maksetähtajaks 14 päeva, juhul kui vajate pikemat maksetähtaega, palume meid sellest teavitada e-posti teel info@medical24.ee.

TAGASTAMINE

Kas ostetud toodeid on võimalik tagastada?

Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
Tagastada ei ole võimalik tooteid, mis on eritellimusel ehk valmistatud spetsiaalselt kliendi soove ja vajadusi arvestades nagu mõõdud, värv jms (v.a juhul, kui toode ei vasta tellitule või on tegemist praak tootega).

Kui olen toote tagastanud, millal saan tagasi toote eest tasutud summa?

Medical24 OÜ tagastab Kliendile raha 5 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest, kui see vastab tagastamistingimustele.

SOODUSTUSED

Millised soodustused veebipoes kehtivad?

Medical24.ee’s kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused (sellisel juhul on soodushinnad juba kuvatud punasega e-poes toodete all ning need rakenduvad ostukorvis automaatselt) kui ka allahindluskoodid.

Kuidas allahindluskoodi kasutada?

Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale "Sisesta allahindluskood" oma unikaalne kood ning vajuta nupule "Sisesta kupong”.

Mida teha kui olen unustanud oma Medical24.ee keskkonna parooli?

Sisse logimisel vajuta nupule “Unustasid salasõna?” ja sisesta oma e-posti aadress. Sulle saadetakse maili juhised, kuidas oma parooli muuta.

© 2019 Medical24 OÜ