KKK ehk Korduma Kippuvad Küsimused

NB! HEA KLIENT - KÕIK  MEDICAL24-s VÄLJATOODUD HINNAD SISALDAVAD KÄIBEMAKSU.

Kauba tagastamise korral palun kasutada "Lepingust taganemise avaldust"


Tellimisinfo:


Haiglate ja muude raviasutuste tellimusi asutakse täitma koheselt ning kaup saadetakse koos arvega - ettemaksuarve tasumisele ei kuulu!
Raviasutustele ja juriidilistele isikutele maksetähtaeg 14 päeva. 

Eraisikute tellimus läheb teostusse peale ettemaksu laekumist. Paberkujul arve saadetakse koos kaubaga.
Ettemaksu tegemiseks on aega 3 päeva. Palume Teil tellimuse kiirema täitmise nimel, saata peale ettemaksu teostamist maksekinnitus info@medical24.ee.

Nädala sees võib pankadevaheline maksete liikumine võtta aega mõned tunnid ning nädalavahetusel teostatud tellimused lähevad kinnitamisele esmaspäeva hommikuti.

Tellimuse vormistamisega kinnitab Tellija, et on nõus sätestatud tellimise üldtingimustega ning tellimuse tühistamiseks peab Tellija saatma selle kohta kirjaliku teate info@medical24.ee.

Müügitingimused :

Kaup kuulub kuni täieliku tasumiseni Medical24 OÜ-le!
Kasutatud kaupa arve mittetasumise korral tagastada ei ole võimalik!
Maksetähtaja ületamisel jätab Medical24 OÜ endale õiguse arvestada viivist 0,02% päevas (8% aastas).

                                                        

KKK ehk Korduma Kippuvad Küsimused

Miks osta Medical24 e-poest?
Medical24.ee on suure tootevalikuga meditsiinitehnikat müüv e-pood,mille tootevalikus on meditsiinilisi aparatuure ja kulutarvikuid nii haiglatele, perearstidele kui ka eraisikutele. Medical24 e-poes on hinnad üldjuhul odavamad, tootevalik vaieldamatult mitmekülgsem, kui apteekides ja erinevaid meditsiinilisi tarvikuid müüvates poodides. Medical24 müüb ainult tuntud, kvaliteetseid ja meditsiinilise personali poolt heakskiidetud tooteid. Pakume oma klientidele mugavat ostukeskkonda, kus on lihtne ringi liikuda ja endale sobivaid tooteid valida. Samuti on Teid valmis abistama sõbralikud ja asjatundlikud klienditeenindajad, kes juhendavad ja abistavad vajadusel ostmisel. Toome oma klientideni turu parima hinna-ja kvaliteedi suhte.


Kuidas tellida Medical24 e-poest?

Tellimiseks Medical24 portaalist on kolm võimalust:

1.Registreerida ennast Medical24 e-poe kliendiks. Konto loomine Medical24 e-poes võimaldab teostada sisseoste otse antud veebilehelt ja hiljem vaadata oma esitatud tellimusi. Pange tähele, et uued kliendikontod vajavad aktiveerimist enne, kui võimaldatakse ligipääs registreerinud kliendikontole. Seejärel tuleks sobivad tooted välja valida ning need tellimusega meile edastada. Mugav kasutada püsiklientidel ja haiglapersonalil! Medical24 e-poel on õigus muuta püsiklientidele pakutavaid soodustusi ja kliendikonto tingimusi. Regitreerudes püsikliendiks olete tutvunud ja nõustunud Medical24 e-poe kliendikonto tingimustega.

2. Registreerimata ostja esitab tellimuse nö. "lihtmeetodil". Sisestab igale tellimusele lisaks vajalikud andmed ning talle saadetakse PDF -failina mailile ettemaksuarve. Peale ettemaksuarve tasumist loetakse ost sooritatuks ja asutakse Teie tellimust täitma.• Mõlema versiooni puhul on ostmine väga lihtne- valige välja Teile sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Ostukorvis saate tellitavate kaupade kogust muuta ja tooteid eemaldada.Tellimuse vormistamisel palume oma klientidel kindlasti tutvuda Medical24 müügitingimustega!

3. Tellimusi võetakse vastu ka telefonil 6 835 474


Kuidas kauba eest tasuda Medical24 e-poes?
Haiglate ja muude raviasutuste tellimusi asutakse täitma koheselt ning kaup saadetakse koos arvega - ettemaksuarve tasumisele ei kuulu! Raviasutustele ja juriidilistele isikutele maksetähtaeg 14 päeva. 

Eraisikute tellimus läheb teostusse peale ettemaksu laekumist. Paberkujul arve saadetakse koos kaubaga.
Ettemaksu tegemiseks on aega 3 päeva. Palume Teil tellimuse kiirema täitmise nimel, saata peale ettemaksu teostamist maksekinnitus info@medical24.ee.

Nädala sees võib pankadevaheline maksete liikumine võtta aega mõned tunnid ning nädalavahetusel teostatud tellimused lähevad kinnitamisele esmaspäeva hommikuti.


Kui pikad on tarneajad? Kuidas jõuab kaup kliendini?

Toodete tarneaeg on kirjas toodete kirjelduses.
Pikema kui 14 päevase tarneajaga kaupade puhul teavitame kliente telefoni teel kauba täpsemast tarneajast – tavaliselt 3 päeva enne kauba tarnet kliendile.

• „Ise järgi“ – Kaupa on võimalik kätte saada meie Tallinna kontorist. Kaubale ise järgi tulles palume märkida linnukese lahtrisse „TULEN ISE KAUBALE JÄRELE“.
Kaupa väljastatakse Tallinna kontorist eelnevalt kokkulepitud ajal:

Liimi 1-402, Tallinn 10621
(aja kokkuleppimine 6 835 474 )

• „Pakk kätte“ – Kui olete meilt ostnud rohkem kui 127,82 EURi eest kaupu, siis maksab kogu transpordikulu Teie eest Medical24 ning Teie jaoks on transport üle Eesti tasuta. 127,82 EURist väiksema ostusumma puhul kasutab Medical24 DPD kullerteenust. Juhul kui ostusumma on väiksem kui 127,82 EUR-i, siis lisandub arvele automaatselt 6,90 EUR-i (sisaldab KM). Kullerteenuse maksumus kajastub ka Teile automaatselt saadetaval PDF- ettemaksuarvel.
Peale ettemaksuarve tasumist võetakse Teiega telefoni teel ühendust ja lepitakse kokku Teile sobiv aeg kauba vastuvõtmiseks.Väljaspool maakonnakeskusi tuuakse kaup Teile koju eelnevalt kooskõlastatud päeval ja kellaajal, kuid kellaaeg on piiratud kohalikust postiringi ajast.


14-päevane taganemisõigus!
Kui mingil põhjusel ostetud kaup teile ei sobi, siis on tarbijal vastavalt VÕS §-le 56 lg 1 kohaselt on tarbijal sidevahendi abil sõlmitud lepingu korral õigus taganeda 14 päeva jooksul alates asja kättesaamisest!
Ostetud kaupa ei ole võimalik tagastada kui tellitud toode on valmistatud arvestades tellija isiklikke vajadusi või tellija poolt esitatud tingimuste kohaselt.
Toote tagastamisel palun saatke järgmine info mailile: ees-ja perekonnanimi, e-posti aadress, telefoni number, tellimuse number ning arveldusarve kuhu raha tagasi kanda. Lisaks tagastame Tellijale Tema poolt kantud postikulud.
Raha kanname tagastatud toote eest tagasi Tellija arveldusarvele 30 päeva jooksul alates kauba tagastamisest.
Tagastatav kaup ei tohi olla kasutatud ning peab olema originaalpakendis.


Kas toodetel on garantii
?
Tarbijal on õigus esitada pretensioone otse müüjale vastavalt VÕS §-st 218 lg 2 tarbijalemüügi puhul müüja asja lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul asja üleandmise päevast ostjale. Tarbijalemüügi puhul eeldatakse, et kuue kuu jooksul asja üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Siinjuures rõhutame, et tulenevalt VÕS §-st 219 lg 1 ei ole tarbijal asja ülevaatamise kohustust, mistõttu ei saa ettevõtja pretensiooni esitamise õigust välistada olukorras, kus tarbija on jätnud asja selle kättesaamisel üle vaatamata ning puudusele viitamata. Vastavalt VÕS §-le 220 lg 1 peab tarbijalemüügi puhul tarbija teatama asja lepingutingimustele mittevastavusest müüjale kahe kuu jooksul pärast seda, kui ta sai mittevastavusest teada. Kui asi ei vasta lepingutingimustele, võib ostja nõuda müüjalt asja parandamist või asendamist. juhul, kui asja parandamine ei ole võimalik, müüjal ei ole pakkuda tarbijale samasugust asendustoodet või asja parandamisega/asendamisega põhjustatakse tarbijale põhjendamatuid ebamugavusi, on tarbijal õigus ka lepingust taganeda.


Kuidas on tagatud Medical24 kliendi privaatsus ja andmekaitse?

Kõik Medical24 e-poe külastamise ja ostude sooritamise käigus teatavaks saanud kliendi isikuandmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot. Vastutame kliendi isikuandmete eest, mis esitatakse ostude sooritamisel ning kinnitame, et neid kasutatakse vaid tellimuse täitmisel ja kliendisuhete hoidmisel.

Medical24 ei avalda temale teatavaks saanud andmeid kolmandale osapoolele, soovi korral on kliendil õigus nõuda oma andmete kustutamist Medical24 e-poe andmebaasist. Kliendil on õigus teatada oma soovist mitte saada edaspidi meie poolt saadetavaid pakkumisi.

Krüpteeritud andmesidekanal pankadega tagab ostu sooritaja isikuandmete ja pangarekvisiitide turvalisuse, ka Medical24 e-poel puudub neile juurdepääs.


Mis saab siis, kui tellitud toodet pole?

Juhul kui soovitud kaup on laost lõppenud, siis teatame Teile sellest telefoni teel või mailiga. Kui kaup on saabumas lähiajal, siis Teie soovi korral jätame telllimuse kehtivaks.

Lugupidamisega,
Teie Medical24 OÜ